Reklamationer

Ikke tilfreds?
Hvis vores tryksager ikke lever op til dine forventninger eller har fejl, har du mulighed for at beskrive problemet og give os vigtig information til os, så vi kan evaluere denne. Så snart vi har modtaget de nødvendige oplysninger og de ekstra oplysninger (billeder eller produkteksempler) vil vi bedømme din reklamation og foreslå en løsning så hurtigt som muligt.

Følg instruktionerne nedenfor for at sende en reklamation.
Tilbage til kundekonto

Tilbage til kundekonto

Reklamationer kan kun gives i forbindelse med en ordre.

Klik på "Ordreoversigt" under "Vores ydelser" i din kundekonto.

Detaljer & Handlinger

Detaljer & Handlinger

I din kundekonto finder du vigtig information om dine ordrer.

Vælg den ordre, der har givet anledning til reklamationen og klik på "Detaljer & Handlinger".

Oprette en ordrereklamation

Oprette en ordrereklamation

Når du vælger "Ordrereklamation" i højre side finder du din personlige reklamationsformular.

Udfyld reklamationen og send

Udfyld reklamationen og send

Du er det rette sted. Her kan du beskrive problemet detaljeret og sende os din reklamation.

Da vi ikke kan acceptere reklamationer, som skyldes forkert oprettede trykfiler, beder vi dig om at bekræfte, at dataene, som du sender, opfylder vores krav. Du finder vores specifikationer i vores datainfo-afsnit som f.eks. fanen "Detaljer" på den pågældende produktside.