Onlineprinters styrker den europæiske tanke

European Business Awards belønner kundeservice

Onlineprinters er National Winner i konkurrencen European Business Awards („EBA“): Onlinetrykkeriet blev den bedste tyske virksomhed i kategorien „The Customer and Market Engagement Award (omsætning > 150 mio. euro)“. E-commerce-virksomheden, som hører til de tre mest succesfulde onlinetrykkerier i Europa, vandt således over flere tusind kendte virksomheder med sin europæisk baserede markedstilgang, sin innovative forretningsmodel og sit kundefokus samt sit arbejde for ressourcebesparende produktion.

EBA er en europæisk konkurrence på tværs af brancher og udmærker virksomheder for fremragende forretningspræstationer. Der vurderes forskellige aspekter som f.eks. forretningssucces, innovation og socialt ansvar inden for 18 kategorier. Ved „Customer and Market Engagement Award“ scorede Onlineprinters point ved vurderingskriterierne pga. fremragende kundeoplevelser, højtkvalificerede medarbejdere, højteknologi og en konstant forbedring af præstationerne. Flere end 40 servicerådgivere, mange af dem er flersprogede, kommunikerer med Onlineprinters’ kunder på 11 sprog og sikrer således et højt serviceniveau.

Onlineprinters-CEO Roland Keppler udtaler følgende: „Vi glæder os over denne udmærkelse på europæisk plan. For ved hjælp af det europæiske marked har vi kunnet udfolde vores potentiale særlig godt. I løbet af 15 år har vi etableret 18 landeshops, så vi i mange europæiske lande kan levere individuelle tryksager til vores kunder.“ Grundlaget for denne succes er et kraftigt fokus på kundernes behov: Flersprogede webshops, self service-indhold som YouTube-vejledninger, en materialerådgiver og vejledninger til oprettelse af trykfiler i hjælpecenteret gør det nemt for kunderne at bestille i onlineshoppen.

Onlineprinters blev ved European Business Awards valgt til National Winner i kategorien „The Customer and Market Engagement Award (omsætning > 150 mio. euro)“.

Onlineprinters er National Winner ved European Business Awards.

Om European Business Awards

European Business Awards blev i 2019 uddelt for 12. gang. Den er en af verdens største og mest velrenommerede konkurrencer på tværs af brancher og grænser. Hovedformålet er at understøtte og udvikle en kraftigere, mere succesfuld, mere innovativ samt mere værdiorienteret forretningsverden i Europa. 2019 deltog 120.000 virksomheder fra 33 lande i de i alt 18 kategorier ved European Business Awards.