Dr. Fabian Stich bliver ny CCO hos Onlineprinters

Personelle forandringer i direktionen hos Onlineprinters. Christian Wuerst, forhenværende direktør og Chief Commercial Officer (CCO) for afdelingerne marketing og salg, siger farvel efter fire år hos Onlineprinters for at stille sig nye opgaver. "Vi takker Christian Wuerst for et succesrigt arbejde. Sammen med sit team har han i de seneste år ydet et stort udviklingsarbejde indenfor områderne kundeservice, salg, webshop, onlinemarketing og produktmanagement og dermed væsentligt bidraget til at Onlineprinters-gruppens vækst", erklærer Roland Keppler, CEO hos Onlineprinters.

Til 1. november 2021 vil Dr. Fabian Stich overtage disse opgaver. Han kommer fra Jochen Schweizer mydays Holding GmbH, hvor han har været CEO de seneste otte år. "Vi glæder os til, at Dr. Fabian Stich vil berige vores team. Med ham har vi kunnet vinde en faglig anerkendt kollega indenfor området e-handel, der vil arbejde for at fortsætte den internationale vækst." Til sin nye opgave hos Onlineprinters siger Dr. Fabian Stich: "Jeg glæder mig til min nye opgave og til at blive en del af Onlineprinters-familien. Onlineprinters-gruppen står stærkt som en at de førende virksomheder inden for det europæiske onlinetrykkeri-marked. Jeg er overbevist, at vi kan fortsætte vores succeshistorie med vores højt kvalitative produkter og vores top-service.“

Dr. Fabian Stich forstærker direktionen hos Onlineprinters som ny Chief Commercial Officer (CCO). Han kommer fra Jochen Schweizer mydays Holding GmbH, hvor han har været CEO de seneste otte år.

Dr. Fabian Stich; Copyright: Jochen Schweizer mydays Group

Christina Haeusser