Onlineprinters koopererer med Shutterstock

Nutzer des Online-Gestalten-Tools haben Zugriff auf 20 Millionen Bilder der umfangreichen Shutterstock-Kollektion

Grafikere, markedsføringsansvarlige og reklameeksperter vælger online-trykkeriet Onlineprinters for at bestille trykprodukter til deres reklame- og markedsføringskampagner via internettet. Online-trykkeriet har dog også en lang række andre kunder, som fx selvstændigt erhvervsdrivende, butiks- og forretningsejere samt startupvirksomheder. For denne målgruppe stiller virksomheden et "Design online"-værktøj til rådighed på sin hjemmeside. Med dette værktøj kan kunderne via deres browser nemt og gratis og vha. skabeloner designe deres individuelle trykprodukter som fx visitkort og flyers.
Med den nyeste tilknytning til kreativplatformen Shutterstock tager Onlineprinters det næste skridt og åbner op for det kæmpestore content-bibliotek fra Shutterstock: "Mens det for professionelle grafikere hører til det daglige arbejde at finde og vælge de passende billeder til deres grafiske projekter, er det en større udfordring for mindre virksomheder som fx håndværkere, butiksejere, frisører og andre selvstændigt erhvervsdrivende. Ofte bruger disse gratis billedbanker. Emnerne fra disse billedbanker er dog hyppigt af utilstrækkelig kvalitet og udvalget er meget begrænset, hvilket fører til, at indsatsen bliver for høj og resultatet for dårligt", erklærer Fabian Stich, CCO fra Onlineprinters.
For at hjælpe kunderne med at finde de rigtige billeder, tilbyder online-trykkeriet brugerne nu fra november muligheden for at få tilgang til Shutterstock-billedbanken via et API-grænsesnit i deres "Design online"-værktøj. "Vi er meget glade, at vi nu kan tilbyde vores kunder en ekstra merværdi takket være denne kooperation. På denne måde kan vores kunder selv designe endnu mere professionelt virkende tryksager, som de så kan bestille i vores webshop", siger Fabian Stich.
For at kunderne hurtigt finder det passende motiv, har designprofferne fra Onlineprinters oprettet branche- og emnespecifikke billed-kollektioner. Hvis man ikke finder det passende billede i disse kollektioner, kan bruge en udvidet søgefunktion og dermed få tilgang til i alt 20 millioner motiver.

Fri tilgang til 20 millioner professionelle billeder: Kunder hos Onlineprinters, som bruger "Design online"-værktøjet i webshoppen for at designe deres individuelle tryksager, har nu tilgang til motiver fra Shutterstock.

Fri tilgang til 20 millioner professionelle billeder

Om Shutterstock

Shutterstock, Inc. (NYSE: SSTK) er en førende global kreativplatform, som tilbyder full-service-løsninger, indhold af høj kvalitet og applikationer for mærker, virksomheder og medievirksomheder. Shutterstocks store samling omfatter licenserede fotografier, vektorgrafiker, illustrationer, 3D-modeller, videoer og musik af høj kvalitet enten direkte via Shutterstock eller via de tilknyttede datterselskaber. I samarbejde med sin community på over 1,9 millioner medvirkende tilføjer Shutterstock hver uge flere hundrede tusinde nye billeder. P.t. ligger Shutterstock inde med mere end 390 millioner billeder og mere end 23 millioner videoclips. Shutterstock har hovedsæde i New York City, forretningssteder verden over og kunder i mere end 150 lande.

Pressekontakt:

Christina Haeusser
Leder af Brand Management and Corporate Communication
press@onlineprinters.com
Tel.: +49 9161 8989-1726

Shutterstock Inc.

Aimée Leabon

press@shutterstock.com

Tel. : +1 917-563-4991
Venligst log ind
Glemt adgangskode
Opret ny kundekonto
Indtast din e-mailadresse
Ny hos ONLINEPRINTERS? Registrer dig nu
Kontroller venligst din e-mailadresse
Efter bekræftelse vil vi sende dig en URL, som er gyldig i 1 time samt yderligere instruktioner til at nulstille din adgangskode.
Indtast din e-mailadresse
Gentag din adgangskode
Vi anvender de data, som du oplyser til os til oprettelsen af en kundekonto samt til at udføre din bestilling. Hvis du har købt et produkt, kan vi efterfølgende sende dig anbefalinger til lignende produkter via e-mail. Send os en kort besked eller vælg Annuller i e-mailen, hvis du ikke vil modtage disse anbefalinger. Yderligere informationer finder du under Databeskyttelse.
Har du allerede en kundekonto? Log ind