Packaging: Foldeæsker supplerer sortimentet

Emballager kan også bestilles i små oplag til en favorabel pris

Hidtil var det kun muligt at bestille emballager i faste størrelser i ONLINEPRINTERS' onlineshop. Nu har onlinetrykudbyderen udvidet sit udbud af foldeæsker betydeligt. “Kunder, som har interesse i individuelle emballager, findes lige fra regionale producenter af specialiteter og op til store virksomheder. Derfor er emballager for os et vigtigt strategisk supplement i vores sortiment”, udtaler Roland Keppler, CEO hos ONLINEPRINTERS.

Indkøb af emballager bliver især til en udfordring for indkøbere og marketingansvarlige i virksomheder og agenturer, hvis emballagerne skal være designet individuelt, og der kun skal bruges små mængder. ONLINEPRINTERS giver sine kunder mulighed for at bestille foldeæsker i små mængder allerede fra 100 styk. Dette er muligt, fordi der arbejdes med den såkaldte lasercut-metode. I modsætning til den traditionelle produktionsmetode, som er dyr og langvarig, kan man med den nye metode undgå at skulle fremstille en stanseform.

I første omgang er sortimentet blevet udvidet med 14 foldeæske-typer, herunder populære modeller som foldeæsker med bundlukning, foldeæsker med automatisk bund, foldeæsker med indstiksklap, klapæsker, kartonslidere, klapmapper, poseæsker med bundlukning, håndtagsæsker med bundlukning og dekorative klapæsker.

Kunder kan vha. en online-konfigurator selv konfigurere deres individuelle skræddersyede emballage til deres produkter. Det er også muligt at bestille et prøveeksemplar. Den gennemsnitlige produktionstid er otte dage. Frem t.o.m. den 31.12.2020 giver ONLINEPRINTERS en introduktionsrabat på 10 procent på det nye emballagesortiment.

ONLINEPRINTERS' sortiment indeholder nu også foldeæsker. Ved hjælp af en online-konfigurator kan kunderne individuelt skræddersy emballagen til deres produkter. Foldeæskerne kan bestilles i små mængder fra allerede 100 styk. Frem t.o.m. den 31.12.2020 giver ONLINEPRINTERS sine kunder en introduktionsrabat på 10 procent på det nye emballagesortiment

Packaging: Foldeæsker supplerer sortimentet

Press contact: