Tre tips til perfekte reklamer på byggepladshegn

Reklamebannere hurtigere online

Reklamer ved byggepladser og på bygninger, som er til salg, er et indtil nu ret undervurderet reklamemedie og en af de billigste reklameformer inden for udendørs reklamer i storformat. Uanset om i bycentre med mange fodgængere eller ved tæt trafikerede veje, så tiltrækker byggepladser altid opmærksomhed. Hvis man vil bruge sin byggeplads hurtigt og effektivt til reklamer, bør man tage hensyn til nogle vigtige tips.

Tre tips til reklamer med bannere

Det rigtige materialevalg er afgørende for, om reklamer på byggepladser o.l. bliver en succes. Ofte bruges PVC-bannere. De er særlig slidstærke og holder længe, men har også nogle ulemper. „PVC-bannere har ud over deres slidstyrke den fordel, at de er uigennemsigtige, men ved kraftig vind kan de komme til at udgøre en risiko. Derfor er det bedre at satse på det gennemtrængelige meshstof på byggepladshegn og til reklamer på stilladser“. Det er et af rådene fra Christian Würst, Chief Commercial Officer hos Onlineprinters.
Budskabet skal formuleres kort og præcist. Med henblik på designet har Christian Würst følgende råd: „Ved reklamer i storformat er det vigtigt, at budskabet kan opfattes på få sekunder. Nogle få slagord, internetsiden og logoet, mere skal der ikke til for at skabe reklamer på byggepladshegn, der fungerer.“
Uden over byggepladser tilbyder også mange idræts- og fritidsfaciliteter udendørs reklameplads. Ofte kan de lejes for et forholdsvis lavt årligt beløb. Hvis man spørger venligt, får man måske også indflydelse på placeringen.

Design reklamebannere online

I Onlineprinters’ onlineshop kan reklamebannere til byggepladser nu også designes online. Det giver den fordel, at håndværkerfirmaer, som vil bruge denne reklameform, nu ikke længere er afhængige af at skulle hyre en grafiker. Banneret til byggepladshegnet kan designes på få minutter og derefter blive trykt.

Onlineprinters tilbyder et nyt web-to-print-værktøj til bannere.
Web-to-print til byggepladsbannere