Ansigtsmasker med individuelt tryk

Nu fås også sikkerhedsprodukter i onlineshoppen

Ingen ved, om eller hvornår det her i landet bliver påbudt eller anbefalet at bruge dem. Ansigtmasker, også kaldt mundbind, som også fås i form af ansigtsvisirer. Men i de lande, hvor de bruges, er de lige nu ved at blive til et modestatement. „Vi har sørget for, at vores kunder kan få trykt deres ansigtsmasker individuelt, så de kan komme med et reklamestatement“, siger Christian Würst, adm. dirketør og Chief Commercial Officer hos Onlineprinters. Virksomheden sælger tryksager som f.eks. flyers, plakater, hæfter/magasiner, visitkort og messeudstyr samt reklamemidler, bl.a. også ansigtsmasker, til kunder i hele Europa via sine onlineshops.

I stedet for flag eller bannere til messeudstyr syr denne medarbejder hos Onlineprinters nu et stort antal af ansigtsmasker.

Nu fremstiller Onlineprinters også ansigtsmasker/Copyright: Thomas Paulus/Onlineprinters GmbH

Succesfuld omstilling af produktionen

Lige nu har onlinetrykkeriet omstillet en del af deres produktion til fremstilling af ansigtsmasker. Ansigtsmaskerne fås i onlineshoppen i forskellige udførelser og med forskellige stoffer. Der står også færdige skabeloner til rådighed. „Med vores Design online-værktøj kan man få trykt egne slogans på maskerne eller uploade motiver“, siger Christian Würst. Lige nu udvikler onlinetrykkeriets produktudviklingsafdeling særlige ansigtsmasker til børn og unge. Der kan også bestilles passende modeller til børn og unge. Kunder kan bestille masker fra et oplag på 10. Disse små oplag gør det også muligt for mindre virksomheder at bruge ansigtsmasker som reklamemiddel. Maskerne kan vaskes ved 60 grader.

Ny shopkategori: Sikkerhedsprodukter

Der står også andre produkter til rådighed i shoppen, som er med til at sørge for tilstrækkelig afstand ved point of sale, bl.a. certificerede sikkerhedsklistermærker, holdere til håndsprit samt akrylglasskærme. Alle produkter kan anvendes individualiseret og således til reklamebrug. Christian Würst forklarer: „På den måde reagerer vi på den aktuelle situation og stiller alt det til rådighed for vores kunder, som de har brug for, så de kan opretholde deres salgsaktiviteter bedst muligt i denne svære tid, uanset om det er detailhandlen eller offentlige institutioner.“

Hjælp til sociale institutioner

Virksomheden understøtter sociale og velgørende institutioner med gratis masker og har også udstyret dens egne medarbejdere med ansigtsmasker. „Derudover understøtter vi også frivilligt engagement med flyers eller lignende tryksager“, fortæller Christian Würst. Tidlige sikkerhedsforanstaltninger som f.eks. strenge hygiejneregler til beskyttelse mod corona-virusset har bidraget til, at Onlineprinters har kunnet opretholde produktionen.

Press contact:

Christina Haeusser