Hvordan bearbejdes min reklamation hurtigst muligt?

Brug muligheden "Send reklamation" i bestillingsoversigten i din kundekonto. Udfyld formularen helt og så præcist som muligt. 

Afhængigt af årsagen for reklamationen opfordrer vi dig i reklamationsformularen til at sende billeder eller eksempler til os, som dokumenterer manglen.

Send venligst dokumentationseksemplarerne til:

Onlineprinters GmbH 
Qualitätsmanagement 
Rudolf-Diesel-Straße 10 
91413 Neustadt a. d. Aisch 
Tyskland

Vores FAQ-emner


Til FAQ-oversigtssiden

Vi er her for dig!

Vores serviceteam står til rådighed fra mandag til fredag fra kl. 8:00 til 17:00. Ring os op eller skriv en meddelelse.

 Service-hotline
+45 89886986

 
E-Mail
service@onlineprinters.dk

Venligst log ind
Glemt adgangskode
Opret ny kundekonto
Indtast din e-mailadresse
Indtast din adgangskode
Ny hos ONLINEPRINTERS? Registrer dig nu
Kontroller venligst din e-mailadresse
Efter bekræftelse vil vi sende dig en URL, som er gyldig i 1 time samt yderligere instruktioner til at nulstille din adgangskode.
Indtast din e-mailadresse
Indtast din adgangskode
Gentag din adgangskode
Vi anvender de data, som du oplyser til os til oprettelsen af en kundekonto samt til at udføre din bestilling. Hvis du har købt et produkt, kan vi efterfølgende sende dig anbefalinger til lignende produkter via e-mail. Send os en kort besked eller vælg Annuller i e-mailen, hvis du ikke vil modtage disse anbefalinger. Yderligere informationer finder du under Databeskyttelse.
Har du allerede en kundekonto? Log ind