15 % på trykklassikere som flyers, hæfter/magasiner m.m., kun til og med den 31.10 – Kode: HAPPYPRINT-2024
15 % på trykklassikere som flyers, hæfter/magasiner m.m., kun til og med den 31.10 – Kode: HAPPYPRINT-2024

Brevpapir

TRYK BREVPAPIR TIL FORRETNINGEN

Til trods for det stigende antal af ud- og indgående e-mail spiller breve stadig en vigtig rolle i hverdagen på kontoret og i privatlivet. Dagligt modtager vi regninger, kundeinformationer, forsendelser og andre skrivelser. For at stikke frem i massen af postforsendelser er en påfaldende kuvert et vigtigt element. Men det helt afgørende er stadig selve skrivelsen. Få derfor brevpapir tryk, som er overbevisende helt ned i den mindste detalje: fra designet, formatet samt papirtypen og basisvægten til finishen! Vi viser dig hvordan.

UNIK: VORES EKSKLUSIVE BREVPAPIR

Netop i forretningslivet bruger vi brevpapir til at sende særligt vigtige skrivelser. Hvorfor? Fordi vil ønsker at fremhæve vores beskeder, så de er noget andet og mere end e-mails, som vi nærmest sender hvert minut. Netop derfor bør du eksklusivt brevpapir tryk, som er specielt og unikt. Det er f.eks. muligt med vores eksklusive papirtyper. Dertil hører vores strukturerede lærredspapir, Bio Top-papir, som er blevet bleget hvidt med ilt og produceret særligt miljøvenligt, samt papirtypen Vergé beige fra Gmund af 100 procent bomuld. Alle papirtyper er velegnet til inkjetprintere og almindelige brevforsendelser og kan således nemt anvendes i hverdagen!

Tip: I vores omfattende hæfte med papirprøver finder du vores komplette udvalg af papirtyper og finishteknikker. Så bliver det endnu nemmere at vælge det rigtige materiale!

KLASSISK KONTORKOMMUNIKATION MED OFFSET-BREVPAPIR

Brevpapir kan også efterlade et professionelt indtryk helt uden spændende papir. Klassikeren på mange kontorer er brevpapir af offsetpapir med en vægt på 80 g/m² eller 90 g/m². Fordelen ved denne papirtype er: Du kan bruge det som printerpapir i en laserprinter, du kan skrive på det og stemple det. Desuden kan du hos os få brevpapir tryk, som på forsiden og/eller bagsiden har tryk med en, to eller fire farver. På den måde får dit brevpapir dit helt personlige præg.

Ofte stillede spørgsmål vedrørende produktet "Brevpapir"

Findes der specielle formater fx en kvadratisk tilskæring?

Hos os kan du få dit individuelle brevpapir trykt i forskellige formater. Særlig efterspurgt for brevpapir er formaterne A4 og A5. Desuden finder du i vores webshop også brevpapir i A6, 1/3 A4 og 1/6 DIN. Sidst nævnte format 1/6 DIN kommer med målene 21,0 x 20,0 cm og er næsten kvadratisk.

Kan jeg bestille brevpapir i specielle grundfarver, med specielle mønstre eller stile fx i farven creme, med trælook eller i jugendstil?

Vores eksklusive brevpapirer byder på et stort udvalg af helt specielle papirtyper. De eksklusive Gmund-papirer i Onlineprinters´ Art Classics-sortiment er fx meget iøjnefaldende. Med de fine strukturer og diskrete farvetoner fra lysegrå over blødt gul og sart lyserød og til det nærmest nøgterne koldhvide kan du både optisk og haptisk sætte specielle accenter i din virksomhedspræsentation. Forresten, disse papirtyper er også særlig godt egnet til diplomer m.m.

Kan jeg også få vintage-brevpapir trykt hos Onlineprinters?

Design dit individuelle brevhoved og overlad det til os at trykke dit vintage-brevpapir. For det eksklusive look anbefaler vi at bruge vores eksklusive papir med lærredsoverflade. Den elegante, matte overfladestruktur er ikke kun pæn men føles også meget lækkert. Lærredsoverfladen sørger for, at trykket virker mere dækket og mat i forhold til glatte papirtyper. Da det her handler om et ubestrøget papir, er det perfekt egnet til at blive beskrevet eller stemplet.

Hvilke layout-regler gælder for brevpapir?

For det første bør designet af dit brevpapir passe til resten af din virksomhedspræsentation, fx indeholde dit logo og dine virksomhedsfarver. Det sørger for en genkendelseseffekt hos dine forretningspartnere og kunder. For det andet bør designelementer og andet vigtigt indhold som afsender, kontaktoplysninger, overskrift osv. placeres de rigtige steder. Dette fastlægges i Tyskland i standarden DIN 5008. Denne standard gælder som grundlag for den (forretningsmæssige) kommunikation og skal reducere formelle fejl. I vores magasin kan du se, hvordan man i InDesign sætter et individuelt design op for et brevpapir iht. standarden DIN 5008. Du kan også bruge vores skabelon til forretningsbrev til dit næste kundebrev.

Hvilke er de mest gængse indholdselementer for et forretningsmæssigt brevpapir, fx for et ApS?

Til de forpligtende oplysninger for et selskab med begrænset ansvar i Tyskland (GmbH) hører det fulde firmanavn, virksomhedsformen samt virksomhedens adresse, registerretten og handelsregisternummeret. Desuden skal forretningsfører hhv. tilsynsrådets formand være nævnt med navn. Alt efter virksomhedsform kan de forpligtende oplysninger være andre. Informationer hertil kan du få fra erhvervsstyrelsen.

Skal et firmalogo stå på venstre eller højre side?

Da modtageren og afsenderen i reglen trykkes her på brevpapiret bør logoet ikke placeres i dette område. Husk også, at vinduer i kuverter er i venstre side. Det er derfor bedre at placere logoet i højre side eller alt efter hvor høj/stor logoet er i området over overskriften.
Venligst log ind
Glemt adgangskode
Opret ny kundekonto
Indtast din e-mailadresse
Indtast din adgangskode
Ny hos ONLINEPRINTERS? Registrer dig nu
Kontroller venligst din e-mailadresse
Efter bekræftelse vil vi sende dig en URL, som er gyldig i 1 time samt yderligere instruktioner til at nulstille din adgangskode.
Indtast din e-mailadresse
Indtast din adgangskode
Gentag din adgangskode
Vi anvender de data, som du oplyser til os til oprettelsen af en kundekonto samt til at udføre din bestilling. Hvis du har købt et produkt, kan vi efterfølgende sende dig anbefalinger til lignende produkter via e-mail. Send os en kort besked eller vælg Annuller i e-mailen, hvis du ikke vil modtage disse anbefalinger. Yderligere informationer finder du under Databeskyttelse.
Har du allerede en kundekonto? Log ind