
Flyers/Løsblade
Design online
Vælg et produkt du gratis vil designe online. Få tilgang til 20 millioner højt opløsende billeder i billedbanken Shutterstock for at at oprette dine design - helt uden ekstra omkostninger.Kategorier


Flyers med tryk på en side
4/0-farvede flyers med tryk på forsiden og uden tryk på bagsiden.
Flyers øko-/naturpapir med tryk på begge sider
Naturligt look, trykprodukter på genbrugspapir klimaneutral
Flyers øko-/naturpapir med tryk på en side
Naturligt look, trykprodukter på genbrugspapir klimaneutral
Flyer med effektfarver
Flyer med effektfarver for individuelt farvepræg
Flyers med tryk samme dag kl. 12.00 (CET)
Er tiden knap? Så brug vores mulighed for tryk samme dag for dine flyers.
Flyers med finish
Kvalitetsfinish af papiroverfladen med relieflak, UV-lak eller sølvfolie.
Plastkort
Plastkort i kreditkortformat er ideelle som visitkort og lommekalendere.
Flyers i multipakker
Spar penge, og kombiner op til 20 versioner af en flyer i en ordre!
Diplomer
En dejlig pris for en fremragende indsats huskes i lang tid
Bogmærke
Den ultimative måde at finde det rigtige sted i bogen! Gør bogorme glade!
Kuponer
Med forperforerede kuponer - til at rive af ved værdikupon- og rabatkampagner.
Eksklusive indstik
5 % mindre end papirstørrelser - det perfekte indstik til din tryksag!
Flyerholder
Professionel præsentation af din A6- og M65-flyere.TRYK INDIVIDUELLE FLYERS EFTER FORMAT
Hvad skal der være på flyeren, og hvor skal den uddeles henne? To grundlæggende spørgsmål ved valget af flyers-formatet. Ved uddelinger i byen er små formater perfekte som f.eks. A7 eller lommeformatet. På Point of Sale - uanset om hos bageren, frisøren eller i andre butikker - må de gerne være lidt mere påfaldende: I A5 eller A4-formatet vækker de kundernes interesse. Til særligt påfaldende budskaber som f.eks. eventinvitationer anbefaler vi flyers i M65- eller maxiformatet. Uanset hvordan, uanset hvor: Hos os kan du få flyers tryk, som kan anvendes på mange forskellige måder! Mest populær hos vores kunder er i øvrigt flyers i det klassiske A5- og A6-format.
TIPS TIL VALGET AF PAPIRTYPEN
Det mest almindelige papir til flyers er kunsttrykpapir. Med dets glatte overflade reflekterer papiret lyset bedre end andre papirtyper og gengiver således farver lysende. Genbrugspapir viser farver lidt mindre intenst, men er derimod særlig miljøvenligt. Plastfolien giver den fordel, at den bliver trykt med UV-tørrede farver. Således bliver den vandfast og oliebestandig og er perfekt egnet til udendørs flyerskampagner. Valget af papirtypen afhænger i sidste ende af dine personlige præferencer og af anvendelsesstedet for din kampagne.
PAPIRETS BASISVÆGT: TRYK FLYERS MED DEN RIGTIGE TYKKELSE
Papirets basisvægt, dvs. papirets tykkelse, som du vælger til flyerstryk, påvirker især den måde, dine flyers føles. Jo større papirets vægt er, jo tykkere er det. Og det giver flyers en fornemmelse af en højere kvalitet. Desuden skinner billeder og skrift på bagsiden mindre igennem og omvendt. Til klassiske flyers er især papirtyper med en basisvægt mellem 135 g/m² og 300 g/m² velegnet. Indstik kan nøjes med en lavere papirtykkelse, som ideelt skulle ligge mellem
80 g/m² og 250 g/m².
Ofte stillede spørgsmål vedrørende produktet "Flyers/Løsblade"
Kan jeg også få trykt specialformater?
Hvordan kan jeg undgå fejl når jeg opretter mine trykfiler?
- Kontroller dine trykfiler en sidste gang for de hyppigste fejl, før du uploader dem. De hyppigste fejl findes i reglen under følgende punkter:
- Beskæring
- Farvetilstand
- Opløsning
- Sikkerhedsmargen
- Format
- Farvepåføring
- Specialfarver og forædling/finish
- I vores Magasin finder du udførlige informationer hertil.
- Hvis du ikke har så meget tid eller du skal bestille større mængder kan du med fordel gøre brug af vores Trykfil-service. Vores professionelle medarbejdere kigger på alle relevante detaljer og finder eventuelle fejl i dine trykfiler.
Jeg har brug for en hurtig levering kan jeg gøre brug af en ekspreslevering?
- den valgte betalingsmåde,
- hvornår dine trykfiler når frem,
- den valgte produktionstid,
- forsendelsestiden.